nytt, men inget köpt ....


Just det ja, det har hänt lite på uteplatsen sedan förra bilden. Men jag har hållt mitt shoppinglöfte, detta är bara saker jag har haft sedan tidigare och målat om lite :-)

Hjulet är ett gammalt loppisfynd och den vita krumelursaken fick jag av min farbror. Jag har faktiskt inte haft en aning om vad jag ska ha den till, men så hittade vi en träskiva som passade perfekt där - och vipps så blev det en fin bänk jag kan ha blommor och annat fint på! Tidigade var det ett hål där bara, men nu så. Kanon...

Annars då? Jag är inte helt hundra i magen/ryggen. Jag vill och behöver verkligen jobba imorgon, så jag hoooppas att det blir bättre ikväll. Vi har precis ätit tacos nu, hundra år sedan!! Och snart börjar fredagsmyset med teve och massor av ljus :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0