nu är jag hemma igen !

Ja, nu är jag hemma igen efter ett dygn hos familjen. Både skönt att vara hemifrån och skönt att komma hem igen. Nu på kvällskvisten har jag tagit reda på hela tre maskiner ren och torr tvätt, inte lite det inte. Sen har jag gjort något som skulle få mormor att gråta tårar av stolthet. Jag har skalat sju halvtaskiga äpplen, skärt dem i bitar och fryst in. Liksom what?! Jag gjorde det nog bara för mormors skull. Faaaast nu är det ju lätt att slänga ihop en äppelpaj om det skulle behövas ;-) Nog om det ...

Jag har även betalt räkningarna, så nu är det ur världen. Funderar på om jag ska kvällsdiska också, eftersom jag får besök O7:3O imorgonbitti av Marlene. Och strax efter det dyker Carolin också upp! Så jag får nog annat att göra imorgon om man sägerrrrrrr. Sen ska jag slänga mig i en nybäddad säng med lite bra tidnignar, gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0