nu är det fredagsmyyys

Hejhopp! Här var vi uppe med tuppen minsann. Strax efter klockan O7 snörade vi på oss skorna och tog en härlig morgonpromenad. Mattias (!!!) kom med förslaget klockan O6:5O, och efter en kopp kaffe kände jag mig också redo, hehe. Ritkgit härligt var det. När vi kom hem blev det go-frukost, diskning, dusch och filmtittning.

Nu på förmiddagen har vi varit i stan. Köpt nya vinterskor till herrn, och fikat på jobbet. Mys! Nu får jag nästan ångest av att sitta inne... Vilket väder vi har! Riktig sommarvärme. Vi funderar på att bege oss ut igen. Fiska lite och plocka svamp. Sen vet jag inte om vi ska sova i Bobygda inatt eller hur vi ska göra, vi ska sätta vägspön imorgon. Annars blir det fredagsmys här med go-middag och något glas vin. Vi får se hur det blir. Hur det än blir, blir det en myspys helg. Ha en finan helg ni med! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0