i mitt gamla flickrum ...

Snickrandet får vänta tills imorgon, för morgondagen blir en riktig myspysseldag. Jag ska nämligen sova i mitt gamla flickrum inatt. Hela "orginalfamiljen" är hemma. Dvs mamma, pappa, lillebror och jag - utan Frida och Mattias. Hur ofta händer det? Så imorgon medan pappa jobbar ska jag, mamma och brorsan vara ute i trädgården och dona. Klippa gräs, fixa med blommor och jag ska snickra min hylla ;-) På kvällen blir det hockeymys här, bara vi fyra. Kommer kännas ovanligt att inte Frida och mitt hjärta är här, kommer bli bra nog rymligt i soffan, heheheh. Mysigt, like old times!

Just nu har vi en köpare här på Mattias moppe också. Och eftersom morfar hade betalat den, så ska jag också få lite pengar när den är såld. Woho, behöver någon tusenlapp extra faktiskt! Tur att FlodinFrida hittade moppenyckeln som har varit försvunnen allt för länge. Annars hade den stått i hundra år till... Nej, dags att kila!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0