hyllan är på plats nu ...



Ja! Nu är min egentillverkade hylla äntligen på plats. Och självklart sitter den rakt, det är jag som är sne ;-) Jag var lite osäker på om jag skulle sätta upp den, för färgen ser väldigt ful ut. Men vad tusan, har jag stört mig på vita fult målade saker förr? Nej precis. Jag kan ju alltid sandpappra den och få den ännu fulare (finare).

Nu har jag och hjärtat varit och fiskat. Dåligt med fisk. Men en fick vi med oss hem, och precis i skrivande stund blev jag serverad en macka med stekt fisk på. Han kan min karl, mmm. Vi har hyrt en film och köpt lite gotta som vi ska hugga in på strax. Men först ska jag tända ljus och mysa till det lite. Vi ska sova hemma här inatt, men imorgon blir det Bobygda hela dagen och natten! Så vi hörs väl efter helgen då :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0