hoppas att det blir bra

Godmorgon... Tidigare imorse vaknade jag och hade ganska så ont i magen och ryggen igen, tog en tabletter och somnade om. Vaknade nyss av att grinden på uteplasten hade blåst upp och smällde mot staketet, fasen vad det blåser ute?!? Värken är åtminstånde bort nu, får se hur det blir när tabletterna gått ur. Villblibra.

Nu ska jag äta frukost och göra mig redo för att hämta upp Carolin, vi ska till Kjelles och kolla! Hoppas att jag hittar de blommor jag är på jakt efter. Jag känner att jag behöver lite medvind just nu :-) För mitt i allt mag-elände har jag fått en vagel i ögat också. Det gör sjukt ont det också. Men nu ska vi inte klaga, dags att sätta fart här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0