hemma efter 9 timmar...

Vi var helt hundra på att det skulle vara megalugnt på jobbet idag, med tanke på att det är marknad och allt. Och visst var det lugnt, fram tills en timme innan stängning ungefär. Då strömmade folk in, alla ville fika och äta. Dessutom satt alla kvar tills efter vi hade stängt, det är ju kul... Så vi kom inte ifrån jobbet förens kl 16:O5 idag. Men vad gör det när man har 1OO% OB just då ;-) Fast jag är trött efter 9 timmar.

Nu ska jag göra mig iordning för marknan. Det blir en sväng med Niklas och Mattias. Det ska bli roligt faktiskt, bara gå och mysa och titta på folk. Och kanske köpa en och annan fin sak. Men någon karusell blir det inte kan jag lova, haha. Trevlig kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0