håret, före och efter ....



Ja, som ni ser så tog mitt hår ganska stor skada av all blekning... Dessutom har jag en permanent som suttit i allt för länge. Topparna gick ju verkligen av (!!!) när jag kammade håret osv osv osv. Men nu har Marlene varit framme med saxen och tagit bort det slitna. Håret är ju mycket kortare nu, men såå mycket friskare. Dessutom kommer det ju växa bättre nu. Och har jag tur så har permanenten försvunnit med.

Detta är en av få gånger jag inte gråter när Marlene har klippt mig, hahaha. Har jag vuxit upp och insett att mitt hår behöver klippningar tro? Hoppas ;-) Nu ska jag åka och hämta hit jäntan för lite onsdagsmys! Trevligt att slippa vara ensam. Tjingaling!


Kommentarer
carro

Häv ihop näsborrarna!

2011-09-28 @ 20:24:42
Frida

Verkligen jättefint! Du ska vara mörk du ;)

2011-09-29 @ 02:08:04
URL: http://fridakristinaflodin.blogg.se/
Sara

KÄFTEN Carro... Men tack Fridis, tror det jag med :-)

2011-09-29 @ 11:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0