en trist men mysig dag

Idag har vi tråkigt väder igen, men idag gör det inget. Det sprack ju upp och blev soligt igåreftermiddag, så vi hann med en promenad då. Sen på kvällen gjorde vi hemmagjord pizza med min bror som var här, sen blev det fotbollsmys på kvällen.

Idag klev vi upp vid O8:OO och myste lite framför teven, sen blev det frukost och påklädning. Åkte in en sväng till stan, Mattias skulle fixa en grej, sen åkte vi till Dackås och fikade. Känns som en evighet sedan jag var där, men det är rätt så skönt att vara ledig ett tag också :-) För snart är det ju dags för lite arbete igen.

Nu ska jag färga håret, ovanligt va? Kan ju avslöja att det blir lite mörkare denna gång. Sen blir det lunch innemys. Fram emot kvällen ska vi fira morfar som fyllde år i Söndags. Vi ska åka med båten MS medvind och äta skaldjursbuffé, jag lääängtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0