en stillsam förmiddag...

God förmiddag! Vilket tråkigt väder vi har... Jag som vanligtvis brukar gilla regn och rusk var faktiskt sugen på en solig och varm dag idag. Att promenera i detta väder tar emot lite, haha. Men efter lunch kanske det ser bättre ut? Båda killarna ligger och sover nu efter en riktig mysmorgon. Frukost, mys och bus. Och Bolibompa :-)

Jag har precis plockat undan en massa saker, diskat ett berg och slängt i en tvätt i maskinen. Tänkte gå och klä på mig nu, går fortfarande i myskläder och är trött. En kopp kaffe och påklädning gör nog susen! Samtidigt lyssna jag på Moa från idol. Jag kollar inte på programmet, men den tjejen har jag inte lyckats undvika. Oj oj oj.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0