en mysig förmiddag ....


Idag har jag haft en mysig förmiddag med Carro, trots att mag/ryggplågorna gör sig påminda då och då. Vi åkte till Kjelles och A&H en sväng. Hittade mycket fint jag! En billig utelykta - inte den finaste då, men jag måste bli mer ekonomisk av mig. Köpte även två nya blommor till vardagsrummet, också dom var billiga! Höstblommor blev det också, till både fram och baksidan. Och ett &, haha. Kan knäppa kort snart och visa. Sen blev det bara nödvändigheter, tråkiga måste-köp... Skönt att få det gjort.

När vi kom hem drack vi té och fikade, passande väder. Satan vad jag fryser! Tror jag ska ta en dusch och få upp värmen lite, sen gå i myskläderna till sängdags ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0