en lång och seg dag ...

Ja gudars vilken lång dag det har varit idag. Och mitt på dagen fick vi som alla andra i Hudiksvall strömavbrott ett bra tag. Ingen kassaapparat, ingen diskmaskin, glassboxen, kylarna och jässkåp fungerade inte osv osv osv. En stackars mamma var inne på toaletten och bytte bajsblöja precis också, kolsvaaaart. Tack och lov kom strömmen tillbaka, vi blev lite orolig där ett tag! Mys med tända ljus iallafall :-)

Jag klådde även mitt dricks-rekord idag, tack vare André Myhrer som skänkte hela 4 kronor till mig, hehehe. Skönt att vara hemma nu, mindre skönt att veta att jag ska vara där kl O7:OO imorgonbitti igen. Men sen så blir det ledigt ett tag igen. Tror jag.

Jag som trodde det skulle vara fullt hus här när jag kom hem, hade helt fel. I'm all alone! Mattias och hans vän med familj kommer inte förens drygt en timme. Så jag får kämpa med att hålla mig vaken, haha, jag är sjukt trött. Längtar tills imorgon kväll nu... Så jag också får känna mig ledig och avslappnad och umgås med alla här. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0