en frisörsalong här idag


Ja, idag har vi en riktig frisörsalong här! Marlene är här och donar och grejar. Carro får slingor och jag har fått mina toppar klippta. Snart kommer även två till "kunder" till henne som ska klippa sig. Så jag får nog en heeel del att städa undan här sen ;-)

Jag tänkte inte klippa mig, men mitt hår behövde verkligen det. Så nu är det ju lite kortare, men så mycket friskare. Och förhoppningsvis kan det börja växa ordentligt.

Trevligt med lite sällskap här. Den här dagen kommer försvinna fort, och det är ju bra, för då blir det fortare torsdag då hjärtat kommer hem! För en gångs skull är jag helt ledig i helgen, så det ska bli otroligt skönt... Sen på måndag blir det 12-timmars jobb. Känns himla drygt i början sådär, men sen är man nöjd och det är ju pengar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0