en dag med marlene ...

Hej och hopp! Tidigt imorse kom Marlene hit, härligt sätt att vakna på, förutom att ringklockan låter så förjävligt. Vi har inte gjort något speciellt idag. Tittat på gamla filmklipp, knäppt fula kort och skrattat. För ett tag sedan lyxade vi till det med pizza! Så nu är vi något mätta... Tänkte försöka hinna till stan också för Marlene skulle fixa nått. Sen kommer Mattias! Ska försöka ha en lugn kväll inför en fullspäckad helg :-)

Just nu är det Jedward Jedward Jedward i hela lägenheten. Söta pojkar. Marlene är också rätt söt, eller halvt skadad? Jag vet inte. Nåväl, nog om detta. Nu ska vi dra!


Kommentarer
marlene

jag är inte skadad. jag lider bara av något syndrom.

2011-09-23 @ 18:51:15
Sara

Några?!?! Jag blir fan rädd. Men jag måste erkänna att jag utalade "epic" som "jepic" igårkväll, och kikade några fler filmklipp :(

2011-09-23 @ 19:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0