bra, sämre, riktigt illa...

Nu börjar jag bli lite orolig för mig själv faktiskt. När jag kom från sjukhuset mådde jag bra. Nästa dag kände jag av smärtan lite, dagen därpå var det lite värre, och idag är det riktigt illa. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt gå rakt. Jag går dubbelvikt med molande värk i mage och rygg. Ska det inte vara tvärtom när man fått en kort, men intensiv medicinkur? Imorgon äter jag medicinen för sista dagen, och det känns ju inte så tryggt att jag mår såhär dåligt idag... Jag har till och med sjukanmält mig från jobbet idag, efter övertalning från Mattias. Skönt att han är hemma nu iallafall. Äter värktabletter och hoppas att smärtan går över tills imorgon.

Det tär på psyket att veta att jag förlorar pengar på den här jävla skiten också. Jag vill och behöver verkligen jobba. Men det är svårt och idiotiskt att nonchalera detta. Jag får försöka rycka upp mig och fokusera på något bra istället nu. Ha en bra helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0