blir en tidig kväll här ...

Mattias är äntligen hemma och vi har bara myst nu på eftermiddagen/kvällen. Jag har tvättat alla hans arbetskläder också eftersom jag förmodligen inte kommer hinna tvätta i helgen, lagat middag och lunch tills imorgon samt förberett med täcken och kuddar till alla oss sex personer som ska få plats i lägenheten. Tur vi har bäddsoffa!

Imorgon blir det en tidig morgon. Mycket ska hinnas med. Hämta hem volvon, städa, handla, tvätta håret och skjutsa Frida till skolan. Allt innan klockan 12:OO då jag börjar jobba. Tur att jag är en jäkel på att planera och ligga steget före, hihi tack mamma, tror jag har fått det från dig ♥ Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film, hjärtat har redan lagt sig! Trött? Men jag behöver mycket sömn inatt så det blir skönt att lägga sig. Tror nog att vi hörs efter helgen, kanske innan, men trevlig helg!


Kommentarer
Mamma ;)

Å jag har fått det från min mamma <3 puss :)

2011-09-23 @ 10:37:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0