vilken jäkla seg dag !?

Ja herregud vad tiden går segt idag, bara för att jag vill vara i stockholm nu. Jag är iallafall klar med packningen och ska hänga den sista tvätten nu, skönt. Håret är nyduschat och fixat, sminket är på tillsammans med myskläderna... Åh, jag vill bara klä på mig och dra iväg nu!!! Att vänta är banne mig inte min grej har jag upptäckt.

MEN, jag måste ta mig från centralen enda till huddinge själv. Hur i hela friden ska det gå? Sist jag begav mig ut på egen hand i stockholm gick jag bara vilse, tur att Marlene var i skolan då och hade någorlunda koll på vilken tunnelbanestation jag hade hoppat av. Hehehehe. Nej men jag går och fyller på mitt sl-kort sen ringer jag Marlene så får hon guida mig till sig! Så himla dålig på att hitta kan jag väl inte va?

Jag tror nog att jag åker upp till Norrvägen om ett tag och spenderar resten av väntetiden där och flirtar med någon som kan skjutsa iväg mig till tågstationen! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0