vad hände egentligen?

Vilken dag det var igår, herregud. Vi började med frukost i Huddinge för att sedan åka in till Stockholm och shoppa lite. Hittade två stickade plagg, mössa, vantar och en tröja till Mattias. Sedan satte vi oss på ett fik och tog det lugnt ett tag bara. Där fick vi nå jävla ideér... Så mamma, jag antar att min käre pojkvän redan har skvallrat om min piercade nipple när han var hos er igårkväll. Haha, fyfan vad ont det gjorde!

Jag och Marlene. Det händer alltid något då? Nu har hon åkt på jobbet, så jag ska dona lite hänne nu innan jag drar in till Huddinge för att hänga lite med Linnsan! Jag ska vara gullig och städa undan här eftersom vi har skapat ett litet bombnedslag. Sen ska jag prova kläderna, rengöra tutten (aaaah) och göra mig klar. En bra dag!!

Lägger in lite bilder på shoppingen och den magiska Winnerbäck-konserten sen. Gud så bra det var, man blev ju alldeles tagen. Äntligen fick jag se karln som följt mig i tusen år genom glädje och tårar. Underbar kväll tillsammans med min fina vän.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0