tidigt fredagsmys idag

Oj vad tyst det blev nu. Mattias och Elias åkte precis till Bobygda där dom ska sova inatt. Mattias ska jaga imorgon och jag jobbar, så det var lika bra. Så vi hade tidigt Fredagsmys här idag. Vi delade på en pizza och myste med lite chips och cola i soffan. Elias var också mysig och satt så fint med oss, fullt upp med att äta rån och dricka juice. Men när det var klart var det full fart på golvet igen! Myror i brallan :-)

Annars har vi haft en lugn och skön Fredag. Två promenader har vi avverkat, en lång och en lite kortare. Good! Sen har det väl sett ut som vanligt: diskat, donat, tvättat och myst på tillsammans bara. Det är något speciellt med Fredagar även om jag jobbar helg. Fast då gillar jag Lördagar mer, yaa, då är jag riktigt avslappnad...

Nu så ska jag slå mig ner i soffan och njuta av en lugn och skön tv-kväll. Det blir sängen tidigt ikväll, att jobba Lördagar på Dackås kräver att man är uuuutvilad ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0