stockholm, vinter 2011





Ååh, som jag längtar nu. Även fast allt är stressigt där nere så får jag en sådan avslappnad och skön frihetskänsla när jag är där med Marlene. Jag skulle absolut aldrig kunna tänka mig att flytta dit, never ever, men att åka dit och bara vara är underbart skönt. Det tråkiga är väl att åka tåg själv dit och hem... Men det funkar ju.

Jag tänker tvätta allt som ligger i tvättkorgen idag, så att jag slipper tvätta tre-fyra maskiner direkt när jag kommer hem. Mattias älgjaktskläder och min packning blir nog tillräckligt att tvätta ändå, haha. Nu medan maskinen snurrar ska jag duscha och tvätta håret innan jag tar en promenix till ica. Vill att klockan ska bli 18:58 nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0