somnade som ett barn

Gissa vem som totalslocknade strax efter 2O-tiden igårkväll? Men gud vad jag behövde det. Jag var nästan pigg när klockan ringde O4:OO inatt ju... Så det har gått bra att jobba detta förmiddagspass, men jösses vad skönt det ska bli med ett eftermiddagspass imorgon. Sussa har köpt nya ljuslyktor, så jag ska mysa runt bland ljusen och lyssna på Winnerbäck medan jag jobbar. Fredagsmys på jobbet!

Nyss tog jag en promenix med Carolin, härligt trots det gåra vädret. Snart kommer väl Mattias hem så vi ska äta. Sen tänker jag faktiskt inte skriva vad vi ska göra, det känns som att det har blivit för mycket... Vad vi gör angår ingen annan. Vad vi väljer att hitta på, och när - även om det är pappavecka, kan ingen bestämma över. För som det har kännts nu har varenda litet ord jag har skrivit om hur vi lever vänts mot Mattias. Då är det bättre att inget veta kan jag känna. Vi får se på vilket sätt jag kommer blogga i framtiden, speciellt då vi är tre i familjen. För det är vi ju faktiskt när Elias är här. Då är han hos sin andra familj, hos sin pappa. Han är inte bortlämnad för barnpassning... Jaja, tappar lusten att blogga... Vi hörs något. Nu: duscha :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0