snart en vecka sedan...

Ja, nu är det snart en vecka sedan jag bestämde mig för att sluta snusa. Första dagarna var hemska; det enda jag tänkte på var snus. Och mitt huvud försökte övertala mig att börja. Det låter sjukt, men det var lite läskigt faktiskt. Jag var inte mig själv direkt, det brann så fort något gick emot mig. Om en skåpslucka stod öppen kunde jag börja grina, så illa var det. Haha. Nu går det bättre, jag tänker inte så mycket på det. Det är väl mest humöret som kan spöka lite ibland. Jag blir otroligt irriterad när något inte går som jag tänkt. Så det är fortfarande en utmaning, som jag ska klara!!! Mattias och pappa som hånade mig kan ju ta sig i arslet iallafall ;-)

Tompa har varit här nu en sväng. Bjöd grabbarna på makaroner och korv, sen har vi alla lekt och kollat på Makka Pakka, Upsy Daisy, Iggle Piggle och Ninky Nonken. Lilleman har somnat nu, men när han har vaknat ska vi nog åka in till stan och handla lite. Skulle ju vilja hinna med en till promenad i fina höstvädret jag också :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0