sara vs. hjärnspökerna

Det är verkligen en utmaning att sluta snusa. Sedan klockan 14:OO igår har mitt huvud hela tiden försökt fått mig att inse "att det är okej att snusa". Hjärnan försöker komma på ursäkter, försöker övertala mig att det finns fördelar med snus. Men jag har stått på mig, snusfri i hela fjorton timmar nu... Fast jag är ingen trevlig liten flicka nu. Jag skämtar inte om jag säger att jag grät mig till sömns igår. Helt sjukt fjantigt.

Idag blir det en stor utmaning, att jobba hela dagen utan snus. Dessutom är jag sjukt trött, fyra timmars sömn igårnatt - åtta timmars arbetsdag, fyra timmars sömn inatt - ska jobba åtta timmar igen. Så det bäddar ju inte för att det ska bli någon toppendag idag direkt. Stackars Karin! Nää, bäst att göra sig redo för 5-13 passet.

NÄR JAG KOMMER HEM SKA JAG SOVA, SOVA, SOVA OCH SOVA PÅ SOFFAN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0