så var vi mitt i veckan

Ja, så var det onsdag, mitt i veckan! Här gjorde vi morgon klockan O8:15 efter en lite bökig natt. Det var roligare att dra i håret, klösas och vara vaken än att sova inatt. Men efter ett tag, runt O4:3O, somnade vi om: jag på ena kanten av sängen, Elias med hela stora sängen för sig själv, och Mattias i soffan. Haha så kan det gå!

Men efter frukost, bad och powernap så verkar killarna vara pigga och glada igen. Jag har även hunnit diska, vika tvätt, slänga in en till maskin, vädrat sängkläder och duschat. Snart behöver jag nog inte blogga längre, alla som läser detta vet nog vad mina dagar går ut på ;-) Men man kommer liksom inte bara undan dagssysslorna ju.

Så - nu är det dags att hänga tvätten, hehe. Sen blir det lunch innan jag ska åka iväg och jobba. Jag hoppas dagen går fort, för jag känner mig inte så pigg. Börjar blir hängig, känna av halsen, och lite hosta. Tur jag har laddat upp med citroner :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0