rullar hemåt imorgon...

Vad skönt det var med en dusch, var riktigt frusen, på något konstigt sätt är det alltid kallare i Stockholm än hemma? Har pratat med hjärtat en sväng också, han erkände att han trodde (och ville!) att jag skulle komma hem ikväll. Men eftersom det fortfarande är älgjakt så... Haha. Idag hade han haft med sig min bror, tyvärr sköt han ingen just idag, men både levande och döda älgar fick dom se. Kulförom'

Nu så ska jag klä på mig något finare och göra mig redo att åka till in till Huddinge centrum igen. Marlene skulle åka direkt dit efter jobbet, vi ska ut och käka något :-)

Imorgonbitti klockan O8:28 rullar tåget hem mot Hudik igen, blandade känslor där. Men jag saknar min älskling, och Stockholm står ju alltid kvar för fler besök! Snarast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0