redo för en härlig dag !

Utvilad och redo för denna Onsdag! Igårkväll innan vi skulle somna så hörde vi skottlossning i närheten. Jag blev ju asrädd, men Marlene "lugnade" mig med att sånt där händer hela tiden här. Om ett tag ska vi nog åka in till centrum i Huddinge och käka frukost/lunch innan vi åker till Stockholm. Har lite grejer jag ska kika på :-)

Fick en bild av Mattias på en till älg han hade skjutit imorse. En tjur, tack och lov bara en 8-taggare. Vilket innebär en kopia av det älghorn som sitter i vår lägenhet. Skjuter han en större ,så visst kan vi byta ut älghornet, men nu ska det banne mig inte upp ;-) Är stolt och glad för hans skull iallafall. Hoppas han lyckas med fler nu!

Men nu ska jag klä på mig och göra mig redo. Om 7,5 timmar är det Winnerbäck :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0