nu börjar en ny vecka!

Måndagförmiddag, en lugn sådan. Hjärtat är hemma och är sjuk idag, jag har nog smittat honom. Så vi tog en liten sovmorgon, sen blev det frukost och soffmys bara.

Om någon timme så ska jag åka till stan och fixa lite saker, sedan ska jag jobba ett eftermiddagspass. Längesedan jag jobbade med gamle svärmora nu, så det ska bli roligt! Skönt över huvudtaget att komma igång och jobba efter ett litet uppehåll. Sen är jag ledig både Tisdag och Onsdag, för att sedan jobba Torsdag, Fredag, Lördag.

Som jag skrev är det en ny vecka nu, en vecka med en rejäl utmaning... Jag skulle egentligen ha köpt en stock snus idag. En stock som skulle ha räckt i en vecka, och sedan skulle jag ha köpt en ny. Och en ny. Och en ny. Helt sjukt. Jag ska sluta snusa. Jag har en och en halv dosa kvar, sen ska jag verkligen försöka. Det kan bli svårt eftersom Mattias sprider ut snusdosor i hela lägenheten. Men jag ska göra mitt bästa. En snusdosa per dag är fan inte bra för nånting. Nu gäller det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0