hemma i forsa igen nu

Ja, då var man hemma igen. Skönt att komma hem på ett vis, och tråkigt att lämna Stockholm på ett annat vis. Även fast jag hatar Stockholm ibland. På tåget hem somnade jag, så tjejen bredvid mig var tvungen att väcka mig för att kunna sätta sig efter en trip till bistron. Och tur var väl det, annars hade jag kanske sovit mig förbi Hudiksvall där min fina mamma stod och väntade. Aah, det är bra nog fint i försa åh.

Nu har jag packat upp allt, slängt i tvättkorgen och lagt allt på sin plats. Skönt att ha det gjort, annars finns det en tendens att väskan står ouppackad ett bra jäkla tag... Snart ska jag ta reda på tvätten från i Tisdags som bör vara riktigt torr nu, sen ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Bobygda där karln är. Vi ska byta däck på bilarna, äta och förmodligen sova där. Längtar efter att få krypa ner bredvid hjärtat. Vad som händer imorgon vet jag inte, jag är ledig iallafall och jag antar att Mattias ska jaga eller dela kött. En tripp till stan är jag sugen på, kolla på soffor och tapeter! Tänker brunt, beige... Men tyvärr så får jag nog inte bestämma allt själv ;-)

Är supernöjd med veckan iallafall. Älgjakt, Marlene, Winnerbäck, Linn, shopping och allmänt mys. Jag är så tacksam att jag fick köpa Kattis biljett. Fina minnen för livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0