härligt med ledig-dag !

Godförmiddag! Här gjorde vi morgon strax före kl O8:OO, och solen lyser! Vi har hunnit äta frukost, mysa framför teven och nu har killarna somnat igen... Jag har precis vikt tvätt, duschat och slängt in en ny maskin. Skönt att komma igång i tid.

När dom har vaknat igen ska vi ut på en härlig höstpromenad, ska även gå och handla. Jag. Måste. Ha. Citroner. Ja jösses vilket sug efter citroner jag fick! Jag tycker om att äta dom som dom är, även fast det är nå jävulskt surt. Men att ha i vatten och saft är också gott. Dessutom är det bra för urinvägarna, good for me :-)

Vad som händer senare idag vet jag inte. Eller jag vet att jag behöver en ny stock snus, så en sväng till stan kanske inte är omöjligt? Sen blir det go-middag. Jag ska slänga ihop någon slags gryta hade jag tänkt. Men nu: disk. Ha en bra dag höreni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0