fyra kassar kläder bort





Äntligen har jag tagit tag i rummet som jag älskar, min garderob. Det har vart lite av ett bombnedslag där inne ett tag. Kassar, leksaker, dammtussar, kläder huller om buller och så vidare. Men nu är allt rent, och allt är i ordning. Jag har rensat nå jävluskt... Jag har bara 6 par jeans kvar! Sammanlagt blev det 4 fulla kassar med kläder som Emilia och Carolin ska få kika på ikväll ;-) Jösses vilken befrielse alltså!

Nu ska jag fortsätta när jag ändå är igång, herrns garderob ska få sig en omgång. Men den är betydligt mindre än så det går nog bra, den är till och med mindre än Elias garderob, haha. Den ska jag väl också städa lite i, även jackorna ska kollas. Är glad att jag inte gick och la mig igen imorse! Blir lätt att man skjuter upp sånthär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0