fjorton (!) timmar sömn

Som jag har sovit och sovit och sovit, i hela fjorton timmar. Jag är helt förstörd. Nu går det inte längre att "hoppas på att jag inte blir sjuk" för nu har det verkligen brytit ut... Snor, hosta, huvudvärk och ingen kraft alls - jag hatar det. Jag vill göra saker...

Det jag orkar idag är nog att ta mig till ICA för att handla nässpray, halstabletter, alvedon och sådant nödvändigt. Jag ska tvinga mig att orka diska och vika tvätt med, för det är inte såå himla jobbigt. Men sen blir det nog täcket och soffan för min del. Enda tills jag måste börja med maten, herrn ska ut med några kompisar ikväll så det blir tack och lov bara något enkelt att äta idag! Ska ta tag i ICA-besöket nu, fy...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0