ett helt dygn utan snus

Men nu är Sara trött kan jag lova. Och humöret är inte på topp. Jag blir fan galen av dethära ju. Men jag är duktig, och håller mig. Köpte ingefära idag efter jobbet, inte samma känsla som snus dock, men alltid något. Lite terapi... Som är bättre också ju.

Jag har varit grymt trött hela dagen. Såg fram emot att åka hem och sova. Men så blir det icke. Handlade lite efter jobbet, och jag klarade av utmaningen att köpa en stock snus till Mattias utan att köpa en till mig! Kom hem runt 14-tiden, tog en dusch, slängde in en tvätt och plockade ihop. Så ja, nu är det dags att ta tag i räkningarna, månadens tråkigaste syssla. Sen ska jag laga mat innan vi ska till Lundvägen 27 och kalasa lite med härligt folk :-) Inte en lugn stund nu inte... Längtar till sängen ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0