en väldigt skön dag ...

Jösses vad dagen har gått fort. Det beror nog på att jag jobbade ett 12-timmars pass sist jag jobbade... Den här dagen bara swischade förbi. Dessutom ville Mia vara inne i köket i några timmar idag, så jag var ute i butiken. Superskönt med lite omväxling! När vi bytte tillbaka var det ju dags att förbereda inför stängning nästan. Har inte gjort en enda räkfralla idag, woho, det händer aldrig. Så det var sjukt nice. 

Mattias, Elias och Tom var också där drygt en timme idag och fikade. Så det var mysigt! Skönt att vi hade väldigt lite idag, så jag kunde umgås med dom mycket :-)

Nu är jag hemma igen, vi blev klar fort med städningen. Tänkte hoppa in i duschen nu, sen fixa en kopp té och bara mysa resten av kvällen. Skönt att jag är ledig imorgon! Elias ska till sin farmor och farfar imorgon, dom ville låna godingen över natten, så då ska vi passa på att åka ner till Gävle och titta på Brynäs! Äntligen, skamligt att vi inte varit ner än ju. Liftar med mamma och pappa som är nere och tittar på nästan varje match :P Nej, dags att duscha av sig och hoppa i myskläderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0