en tidig morgon väntar

Ja, då var det snart dags att krypa till kojs då. Klockan är ställd på O4:45 så vi behöver ju all sömn! Tompa ville sova i Elias säng, men det blir nog lite trångt ;-)

När Tom och Anette kom hit berättade jag för Mattias hur hiiiiiimla fint dom hade gjort med en ny fondvägg. Jag trodde att jag skulle få mördarblicken efter allt slit han gjort med dessa tapeter... Men till min förvåning sa han bara, "ja än är det väl inte försent att smacka upp nånting, det blir inte många rullar" Wohoho! Ska klura och kika i den nya katalogen. En ny soffa och en fondvägg skulle blir great.

Nej, borsta tänderna kanske? Allt fika m.m är förberett inför morgondagen så det är bara att gå upp och vakna till liv med lite kaffe innan vi sticker. Längtar faktiskt nu !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0