en skön sovmorgon ...

Men hej söndag och hej sovmorgon! Jösses så skönt det var att få sova ut imorse, jag minns inte sist jag sov ut ordentligt? Men idag vaknade jag pigg och utvilad klockan 1O:15, som jag behövde det. Mattias skulle egentligen ha sovit i Bobygda igår, men eftersom han kom till mamma och pappa för att kolla på hockeyn så stannade han hemma inatt. Brynäs vann förresten! Det var en trevlig och trång kväll. Otroligt att alla får plats i soffan; mamma, pappa, Frida, Mattias, Mattias och jag. Mat fick jag också, baconlindad fläskfilé med tomatiserad bea-sås i ugn, gött :-)

Nu är Mattias i Bobygda igen, och jag ska väl äta frukost och göra någon nytta jag med. Vika lite tvätt, tvätta mera och plocka lite. Sen skulle jag behöva åka in på ÖB och även hämta LW-biljetterna hos Kattis. Får se hure blir. Hoppas på en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0