en skön förmiddag idag



Ja, en skön förmiddag är vad jag har haft idag. Efter frukosten åkte jag in till stan en sväng. Hämtade LW-biljetterna hos Kattis - wiho! Sen var jag på ÖB och A&H/Kjelles och kikade runt. Tycker det är skönt att gå omkring själv och drömma, haha. Köpte med mig lite saker hem, bland annat är jag nu 5 st kökshanddukar rikare. Jag har fått dille på fina kökshanddukar som ska hänga på ugnen, vid disken och disken. Herregud :-) På Kjelles köpte jag även nya gardiner till vardagsrummet, ett par grå öljettlängder faktiskt. Sakta med säkert ska jag väga upp allt det vita här inne, kan ta ett tag det! Nu är jag på jakt efter nya kuddar och kuddöverdrag till soffan. Men jag borde kanske vänta med det om vi ska köpa ny soffa... Kan ju kika runt iallafall.

Har varit hos familjen Hellberg/Mikaelsson och fikat också, gud så fint dom får med nya tapeter och golv! Och jag lyckades köpa med mig en blomma och en kruka till dom som passade perfekt med deras nya fondvägg, score! Nu ska jag ställa mig och stryka gardinera, torka ur fönstren och sedan hänga upp dem! Spännande. När jag är klar åker jag upp till Norrvägen, har sådan tur att jag är bjuden på mat även idag. Det vankas visst söndagsstek! Sen blir det hem och söndagsmysa bara, fiiint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0