en riktigt långan dag !!!

Pust och stön och pust och stön. Äntligen är jag hemma efter att ha jobbat 12,75 timmar. Tur att det har varit en lagom dag med lagomt mycket folk. Imorgon ska det bli skönt att vara ledig. Men på onsdag, fredag och lördag ska jag jobba igen. Bra!

Nu ligger jag i soffan. Mattias och Elias kommer snart hem, längtar. Och vi har sådan tur att dom visar Växsjö-Brynäs på den Canal+ kanalen vi har. Så det är hockeymys här för fulla muggar nu. Ska ta en dusch i pausen och sedan göra lite gofika. Tvätten tänker jag fasen ta rätt på imorgon, jag är lagomt mör om man säger så... Jag kommer att somna som en stock ikväll. Längtar lite till sängen nu, haha :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0