en riktigt brun hårfärg...


Yepp, mitt i allt hostande och snorande har jag färgat håret någon nyans brunare. Kände mig så färglös i hårfärgen jag hade, jag vet inte ens vad det var för färg?!?

Annars har det inte hänt mycket idag. Jag har somnat på soffan, vaknat, somnat, domnat bort i armen, vaknat osv. Jag är inte alls nå pigg. Men snart får jag köra igång och laga lite mat, då kanske det blir bättre. Dagens middag blir lasagnette med kantareller och sallad. Jag känner mig som en hemmafru som är hemma hela dagarna och donar, tvättar och lagar mat tills karln kommer hem. Tur att jag har fått ett litet schema med rätt mycket jobbdagar nu i slutet av oktober och i november... Det behövs! Nää, om man skulle ta och hemmafru:a vidare och slänga in en tvätt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0