en pumpa här och där



Ja, för det är väl halloween nu? Eller är det nästa helg? Jag har ingen aning, och jag bryr mig inte speciellt mycket. Tar fram dessa två pumpor iallafall, har dem i en vecka innan de åker in i förrådet igen, och samma lika nästa år. Hehe. Jag älskar traditioner, men då menar jag ju liksom jul, påsk, midsommar och födelsedagar :-)

Hur som helst, inte kunde jag åka hem och slappa inte. Tog bilen till stan och skrämde livet ur Frida och mormor. Jäklar vad Fridas hjärta dunkade. Och mormor höll på att ramla i badkaret, hahaha, så kan det gå. Har varit där ikväll och myst bara. Pratat om allt mellan himmel och jord. Men nu är jag hemma igen, hjärtat kommer också snart. Så då ska vi väl se till att Lördagsmysa lite innan vi lägger oss. Är en bra film på tv faktiskt. Imorgon blir det en efterlängtad sovmorgon, yiiihaaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0