en ovanligt lugn lördag

Fasen vilken bra arbetsdag! Det trodde varken jag eller Trine imorse, vi var sjukt stressade och oroliga. Löningshelgerna brukar innebära KAOS hos oss nämligen. Men allt flöt på så himla bra, lagomt mycket folk och lagomt mycket matbeställningar.

Men nog är man trött alltid nu när man kommit hem, haha. Mattias röker fisk som vi ska sälja imorgon. Hela Forsa har blivit förälskad i hans rökta fiskar och har frågat efter dem enda sen sist vi sålde. Roligt för honom :-) Själv ska jag bara chilla. Åka upp till mamma och pappa och se på Brynäs, äta lite och åka hem och vara hemma för en gångs skull. Det ser jag fram emot. Igår hade förresten Mattias bokat bord på 49:an som han överraskade mig med. Världens bästa! Så där satt vi igårkväll och åt underbart gott kött med Niklas, supermysig Fredag... Han kan ju om han bara vill ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0