en jättefin höstmorgon

Här gjorde vi morgon redan klockan O6:3O. Eller egentligen klockan OO:3O då Mattias trodde att klockan var O5:3O. Så Mattias gick upp och gjorde välling för Elias hade vaknat, konstigt att han inte vaknat tidigare på hela natten tyckte jag. Sen visade det ju sig att han hade haft ett antal timmar fel. Så det var bara att somna om igen. Eller bara och bara! Men efter en stund så gick det för lilleman...

Nu har jag och Elias varit ute och gått, superhärligt höstväder! Han somnade som en stock och sover i vagnen ännu. Vad som händer senare får vi se. Jag vet att jag ska vika tvätt alldeles strax iallafall. Middagen idag blir enkel. Vi sparade en rökt fisk till oss själv, så jag ska bara koka potatis och göra en sås sen är det klart! Göttans.

Skulle vilja få energi till och göra något. Riva ur nå skåp och bara rensa och få ordning. Men just nu känner jag inte för det, så det skulle bli kaos om jag gjorde något. Vi får se när kvällen kommer, kan ju få energikickar och sätta igång då :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0