dags för tårta & hockey

Nu har jag tagit helg! Gud så skönt. Även om dagen har varit bra så är det alltid skönt att byta om och rulla hemåt. Som vanligt får jag lite terapi på jobbet med, så skönt att prata av sig en massa skit, och få så kloka ord tillbaka. Jag blir lite lugnare iallafall, hehe. Även om jag ibland bara vill skrika och gråta samtidigt... Det bästa är att strunta i sånt/sånna som tar energi. Nåja, nog om detta. Heeeeeelg var det ja :-)

Jag ska ta mig en dusch nu och hoppa i några sköna kläder. Sen blir jag bjuden på mat hos mamma och pappa. Lyx! Som tack tar jag med mig dagens arbetsskörd: en citron/hallontårta. Det blir perfekt till hockeyn som vi ska se sen. Mattias skulle nog också komma dit till matchen tyckte jag han sa, han är nämligen i bobygda och sätter ännu fler vägspön. Brare! Vi fick pengarna för förra helgens arbete för någon dag sen, tillsammans fick jag och Mattias runt 13.5OO kronor skattat och klart. Wiie! Vi som funderar på en ny soffa! Nej nu ska jag ta och göra mig redo, hörs höreni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0