börjar lida mot sitt slut


Ja... Då börjar söndagen lida mot sitt slut. Vi har haft en bra dag, sålde all fisk och lite prylar och tjänade dryga tusenlappen. Sen blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa. Efter det somnade jag i soffan, resten kollade på tv. Hann också med lite "frågesport", hahaha, innan vi åkte hemåt. For till Enånger och hämtade Elias, så nu har vi spelat bingolotto, lekt och blivit trötta. Hoppas på en bra natt för oss...

Imorgon är jag ledig. Det ska bli skönt faktiskt. Men sedan jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Varannan för och eftermiddag, så det är ju iallafall bra. Ska sova hos mormor med Frida en natt också! En riktig myskväll då!

Nu ska jag koka lite té och njuta av en lugn kväll, det har inte blivit allt för många sådana på slutet. Men det är bra att det händer saker och jag är så glad att jag får jobba mycket nu! Jobbade fem dagar förra månaden, det är ju skandal... Så gissa om en lön på 58OO räcker länge. Det blir inte mycket över till en själv precis, blää.

Men det blir bättre, ser fram emot denna lönen. Att pengar ska vara så viktigt då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0