börjar bli sjuk, IGEN ...

Imorse var det inte lätt att ta sig upp ur sängen. Mattias lyckas ju alltid få upp mig ett tag innan han åker på jobbet, men imorse gick jag och la mig sen igen. Jag är tung i huvudet, hostig, ont i halsen och snorig. Jag vill inte bli sjuk... Men strax efter nio var jag ändå uppe, och ute i blåsvädret med Emilia och Carolin igen. Både promenad igårkväll och imorse, trevligt, skönt och behövligt. Roligt att träffa Gotlands-bruden!

Efter promenad försökte jag och Carolin oss på att göra en höstkrans. Det har jag aldrig gjort förut, och det märktes! Den blev verkligen ful, men snart är det dags att göra julkransar så den får duga ett litet tag. Det blir nog bättre nästa gång, hahaha.

Nu ska jag kurera mig med en kopp té. Sen ska jag väl dona lite innan karln kommer hem. Tvätta lite kanske. Laga mat ska jag också göra, det blir sweet&sour-kyckling med annanas och ris idag. Jag ska snart visa bilder på min "fina" höstkrans med ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0