bad och ett glas vin ...


Ja, såhär brukar det se ut de få gånger vi unnar oss ett bad. Detta var från senast vi badade, en månad sedan kanske. Man glömmer bort att bada!? Men idag tände vi massa ljus i badrummet och kröp ner i badkaret med ett varsitt glas rött gott vin. Vardagslyx! Myspysigt eftersom det regnar ute, och jag är lite småsjuk och frusen...

Innan badet var vi hem och hjälpte mamma och Mattias att bära upp ett piano från källaren. Eller ja, det var väl båda Mattiasarna som bärde. Sen blev det go-fika och lite trum-och pianospelande från min sjukt musikaliska bror. Vem är han likt? Haha!

Nu ska jag ta plats i soffan bredvid herrn och kika på hockey. Samtidigt ska jag bläddra i ett gäng Hus & Hem tidningar som jag köpte för någon dag sedan. Mys!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0