att köra bil i 16 timmar

Japp, det har jag ägnat denna helg åt. Köra, stanna, köra, stanna. 6O meter åt gången i dryga 7 mil. Lite långtråkigt och halvjobbigt för benen, men lätt värt de tusenlappar jag får för att köra åt grabbarna som sätter vägspön. Vi sov i Bobygda i helgen, skönt att bli bortskämd med mat och slippa alla hemmasysslor för ett tag :-)

Nu är vi hemma igen. Jag har hunnit tage en dusch och slängt in en maskin med tvätt, bara två kvar nu... Blir bara lugnt ikväll, dona med tvätten och kika på teve. Sen så blir det sängen tidigt, klockan ringer O5:OO, jobbar ett 12 timmars pass imorgon. Känner mig inte så taggad, men om jag tänker på pengarna så ska det nog gå bra! Faaaaast jag längtar ju tills imorgonkväll när jag kommer hem igen ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0