är hemma på riktigt nu

Ja, nu är jag hemma på riktigt. Jag hann ju bara hem igår och duscha, somna på soffan och packa upp innan jag åkte till Bobygda, där vi sov. Imorse var det skönt att sova ut, Mattias åkte ju tidigt på älgjakt. Men jag hade mysmorgon där med kaffe och korsord. Jag var så utvilad och pigg så jag passade på att diska också. Sen åkte jag och svärmor till stan. Secondhand, A&H och braklunch på Bangkok kajen. Supergott... En riktigt trevlig dag, men lite fynd också. Kom hem lagom till travet, vi lyckades vinna hela 1O8 kronor på en Harryboy. Men Inger skulle spela på V65 imorgon åt oss för dom pengarna, jag känner för att bli mångmiljonär eller något ;-)

Snart ska jag ta en dusch, har precis tänt ljus överallt, det vankas myslördag. Jag fick ett gäng partylite-ljus av svärmor så det tackar jag för. Mattias har hällt upp vin och jag har köpt massa godis. Att det är hockey på teven gör mig ingenting heller! Imorgon ska vi sova ut igen, tillsammans för första gången på länge, söndagsmys!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0