är äntligen i huddinge !

Ja, nu befinner jag mig äntligen i Marlenes superfina lägenhet i Huddinge. Tågresan gick bra, och precis när jag hade fyllt på mitt sl-kort och skulle leta mig mot pendeln så stöter jag på Marlene. Lycka, hehe. Efter ett tag kliver Linn in i våran vagn. Helt sjukt, precis den vagnen och precis rätt tidpunkt. Jag trodde inte mina ögon när jag insåg att det var hon. Trevligt! På Torsdag ska vi hitta på något :-) Fika kanske!?!?

Nu ligger jag och Marlene vid varsin dator, känns ju sådär supersocialt. Hahaha. Men jag tänkte bara kolla läget och försäkra mig om att sverige vann mot holland ikväll, och det såg man ju direkt, inte bara en gång heller, när man loggade in på facebook. Men nu ska jag kissa och krypa ner bredvid Marlene, längesedan man delade säng med henne nu ju! Imorgon äter vi frukost i stan och gör gamla stan innan LW-konserten. Längtar nå jävulskt. Kan bara tänka mig hur magiskt det blir!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0