whodoyouthinkyouare

Tyst, tomt och ensamt. Och vips så blir jag sådär känslig igen... Riktig ledsen på något vis. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men alla tjejer kan nog känna igen sig; allt är skit och man har inte lust med någonting. Minsta lilla kan få en att börja gråta. Fast jag tror att det är det som behövs, att bara få ligga och grina tills man faktiskt undrar varför man gör det. Då kan det gå över, efter några liter tårar.

Jag tror att det är mycket som spelar in. Människor... Beteenden... Förflutet... Framtiden... Allt i en enda röra. Också blir man sådär liiiiiiten och totalt hjälplös.

Från det ena till det andra, något roligare. Maten blev (utan att skryta) god. När Mattias säger att jag inte har försummat hans älg så är det ju ett bra betyg! Till efterrätt blev det saffransbullar som jag tog med mig från jobbet idag, mmmm. Men nu är det fotboll på teven, ska försöka vila tankarna och fokusera på morgondagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0