vit oversize t-shirt 19 :-


Denna vita oversize t-shirt köpte jag igår. På Åhléns. För 19 kronor. Den kanske inte är mycket för världen, men för 19 kronor går jag gärna omkring i den. Man kan ju piffa upp den enkelt, men just idag är jag hemmafru så då duger den som den är. Jag ska alldeles strax rulla köttbullar, så något exlusivare behöver jag ju inte bära...

Efter maten ska jag försöka lura med mig min sambo på promenad. Men ja, jag vet redan nu att jag förmooooodligen kommer misslyckas. Han har kommit på att han "slipper" promenader när han jobbar över. Smart kille? Jag får gå själv eller höra om Carolin har tid :-) Men nu är det dags att sätta på pärerna & kleta runt i köttfärsen!


Kommentarer
Carolin

Ja, inte hörde jag något från dig ;)

2011-11-22 @ 19:57:05
Sara

Nej det blev ingen prom idag, haha, tittade på titanic på teven nyss och har fått andningssvårtigheter för att jag grinade så mycket. Då är det illa :P Imorgon satsar jag på, du med?

2011-11-22 @ 20:32:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0